pátek 30. prosince 2016

Světlo ...

Já vím, že jsem prakticky celý advent zanedbávala blog.. 
Období, které je tolik vděčné, plné krásných inspirací, fotek, světýlek ... 
A mě nějak chybělo to správné oko a světlo a vůbec... 
prostě letošní advent zmizela moje fotící inspirace .. 
A že zážitků a krásných chvil bylo hodně a hodně :)







Cesmína ... prvním rokem má krásné červené bobule!!! 
Přitom máme jen samičku.. že by se nám do okolí nastěhoval sameček? :D

 



 
 
 

Nevadí ... zdá se, že se mi pomalu vrací chuť, dny se začínají prodlužovat a světlo, 
tak moc potřebuju k životu je každý den o kousek delší... 
Přeju Vám všem, ať máte pohodové zakončení roku ... 
já se těším na oheň v krbu, na to, že budu doma a na ... :)

Prima večer všem!
D.

4 komentáře:

  1. Danielko, i tobě krásný a pohodový nový rok .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Přeju nám všem, ať to jednoduše stojí za to! :) D

      Vymazat
  2. Daniel, preju Ti i rodine krasny zaver roku, mejte se v tom novem bajecne a ve zdravi. Fotky jsou moc pekne, priroda mocne carovala i u vas:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě!!! Děkuji za pochvalu ... ono se to fotí samo, když se to venku tak krásně třpytí :) Tak do nového roku pravou nohou!! D.

      Vymazat