neděle 8. května 2016

Ulovili

jsme opět několik kousků, které jsem "nutně" potřebovala! 
Hrnčířské trhy se jednoduše staly takovou mojí drogou ... 


 Myslím, že obyvatelé Berouna se v zásadě dělí na dva druhy.
 Na ty, kteří při trzích zdrhají z města co nejdál a vrací se až se soumrakem,
doufaje, že po trzích už tu nezbyde ani stopy a na ty,
kteří odpočítávají dny do jejich konání. 
Já jsem rozhodně ten druhý typ! 




Nevadí mi ty davy, navíc mám dojem, 
že letos, pod tíhou krásného počasí, byli všichni milí 
a vůbec, že si to všichni příjemně užívali. 
Ono uznejte, lákala by Vás akce, 
kde byte se na náměstí mezi stánky sami báli? 
Ta hromada lidí k tomu prostě patří! 


A vzhledem k tomu, že se hrnčířské trhy pravidelně konají 
v době kdy mám narozeniny a ty podzimní v době, kdy mám svátek, 
má z nich radost i můj muž, neb o dárek je vždy postaráno :) 
A protože na trzích jsme byli včera, 
začínám odpočítávat dny do těch podzimních :D ... 


 Daniela :)

2 komentáře: