pondělí 28. března 2016

Tradičně...



Od pátku jsme hlídali neteř a synovce a upřímně skládám hold všem rodičům ... 
Bylo to moc fajn, jen nevím, kde sakra berete tu energii, 
páč my byli takoví nějací úplně odrovnaní každý večer :D 
Včera navečer nám odjeli a já se pustila do pečení beránka a do barvení vajíček ... 


a tak, jak si každý rok říkám, že to stihnu přes den, nezklamala jsem 
a tradičně to všechno proběhlo v noci.
Aááále co, stihla jsem, co jsem chtěla 
a ráno v rychlosti můj drahý nafotil vajíčka, 
která odjakživa barvíme ve slupce... 


Když jsem byla malá holka, přinesl děda z divadla, kde pracoval, tyl,
 který se používal na šití baletních kostýmů 
a vajíčka s lístky měla krásnou strukturu po tylu ... 
každý rok se hadříky vypraly a schovaly a zůstávaly v rodině jako poklad ... 
Tyl nemám, tak používám staré punčochy, které každý rok vyhodím ...
 a i tak jsou vajíčka krásná a asi nikdy jiná dělat nebudu ... 


Já vím, že na velikonoce to není zrovna originální příspěvek ... 
ale já mám tyhle svátky ráda! 
I proto, že tady, kde bydlíme, chodí smečka koledníků 
a já mám radost, když jásají, že mají jiná vajíčka 
než čokoládová a barevná 
a že se po nich vždycky zapráší ....


Užijte si dnešní den, ať už velikonoce slavíte nebo ne, 
protože každý den za to přeci stojí! :)

Daniela

2 komentáře:

  1. Danielko, krásná vajíčka !!!! Přeji šťastné a veselé Velikonoce ..... Marki

    OdpovědětVymazat