neděle 6. prosince 2015

Druhá adventní neděle

kolem nás skoro jen prosvištěla ... 
pořád si kladu otázku, proč vždycky s koncem roku, 
se všechno a všichni začnou honit... 


Člověk si říká, že "dřív to tak nebylo", 
ale stačí poslouchat některé koledy, anebo se začíst do knížek, 
jednu takovou mám, a příjdete na to, 
že je to tak nějak od nepaměti stejné ... 
Jen ta honička měla jiný smysl, než dnes :) 





Nejkrásněji mě zastavil ten, 
který mi včera připravil tajně nadílku :)


A tak si jdu užít ten spěch po svém ... :)
A vám přeji samá příjemná zastavení ...

Daniela

2 komentáře:

  1. Zeno moje vis ze nejsem zastancem toho nekam psat jak te miluju, ale dneska udelam vyjimku, jsi ta nejuzasnejsi bytost na tehle planete a nevim cim jsem si te zaslouzil ale dekuju ze jsi... ;-)

    OdpovědětVymazat